Tuesday 20 December 2011

Marah tandanya sayang

aku suka marah-marah sorang kawan ni
aku pun tak tau nape
tapi apa yang aku pasti
dia ni selalu pending
kalau kita cakap apa-apa dia dengar tapi fikirannya melayang kat lain
lepas tu mula lah kalut tanya balik
kawan aku ni jugak selalu lambat-lambat
nak ke mana pun dia lambat
bila aku call pun lambat angkat
tapi........kalau yang call tu "SI DIA" sekali bergetar dah angkat
aku suka marah dia bila dia mula tidur
bila dia mula tidur jangan haraplah
campak kat laut pun tak kan sedar
sebenarnya.......................
aku bukan suka-suka sangat nak marah dia
tapi aku tak nak dia hanya hidup dalam dunia dia
aku sanggup jadi penukulnya andai dia anggap dia tu paku
asalkan dia tak tenggelam dalam dunia yang dia cipta tu..


aku nak dia tau aku marah dia sebab aku sayang dia..
aku harap dia faham yang aku bukan suka-suka marah dia
anggap itu sebagai nasihat
aku nak dia berjaya
tak nak dia bertambah angau

No comments:

Post a Comment