Tuesday 20 September 2011

nasi kerabu oh nasi kerabu

Nasi kerabu oh nasi kerabu
Dua hari yang lepas aku ada beli nasi kerabu dekat kedai yang berhampiran dengan UPM.
Masa makan memang sedap sangat apa tak nya memang kegemaran aku, dengan budunya memang selera sangat lah..Tapi pada malamnya aku dah rasa tak sedap perut sampai berulang alik masuk tandas. Esoknya aku nak pergi Mines nak beli kasut. Belum pun sampai Mines dah berapa tandas aku masuk. Malu sangat kat kawan-kawan yang setia menunggu. Nak buat macam mana dah darurat. Pertama kali dalam sejarah hidup aku pergi jalan-jalan tapi Kasut pun kawan yang pilihkan dan tolong bayarkan, tak sempat nak bayar kelam kabut cari tandas. Hari ini masih rasa kesannya. Aku dah mula rasa serik nak beli makanan tepi jalan. Pengajaran untuk aku supaya lebih berhati-hati beli makanan. Yang penting perlu bersih.

No comments:

Post a Comment